vad jag har haft för mig

under tiden jag inte bloggat har jag minsann varit i skolan. igår slutade vi redan kl tolv, men jag kom inte hem förrän kl fem! i skolan pratade jag min mentor & två random's och underbara sanne i kiosken. hon är bara så bra! träffade även natalie under dagen & käkade med henne och de andra i ettan. underbart att man fått kontakt med henne♥.
efter snacken blev det att träffa andreas & berätta för honom hur det är och hur jag egentligen mår. sen gick jag hem och pratade med mamma och snackade med henne över en timme och så.
efter det blev det att andreas ringde och frågade ifall jag fick komma & såklart fick jag det. hos honom mår jag som en prinsessa. det enda var att mamma skulle få bevis på att jag käkade så när jag kom hem till honom så fotade andreas när jag satt och åt, pizza.
under kvällen där var andreas hela tiden nära mig, det var de enda jag behövde. jag kan inte ens förklara hur ledsen och sårad jag var innan jag kom hem till honom & där blev jag.. kan inte förklara!
han och hans mamma körde mig hem vid halv tio & innan elva sov jag som en stock i soffan och vaknade där vid två & gick upp och la mig.
idag har det varit studiedag. fett skönt! klockan ringde halv sju så jag kunde säga godmorgon till andreas. dagen har bestått av tjafs, tårar, många tankar, mat, fika, shopping, väla och ikea. en dålig dag till en början! har köpt mig en ny väska men kommer inte använda den förrän nästa vecka, orkar bara inte.

nu kollar jag på bigbrother med mamma och pappa. efter det ska jag nog släcka ner & sova, om jag kan? mår inte alls bra så kanske stannar hemma imorgon.. om jag får? aja, tar de som de kommer.
hörs mer senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0