Hos Natalie

Jag är fortfarande hemma hos Natalie och Markus i Ängelholm. Vi tittar på Varning för barn och det är riktigt jävla sjukt roligt. Fyfan vad jag skrattar hela tiden, får ont i magen ju!
Har haft en riktigt bra dag och ännu är inte kvällen över. Pappa kommer inte förrän klockan 11 & hämtar mig, snäll han är min far.

Innan jag gick till stationen för att träffa Natalie så pratade jag med min älskling i telefon. Han ska till mig imorgon och jag saknar honom som aldrig förr. Önska nästan jag kunde träffat honom en liten stund idag, men det gick inte in på schemat. På bussen till Ängelholm blev det snack om dittan & dattan och det var kul. Marcus hämtade oss och vi körde hem, snackade & kollade film. Vi har även ätit på donken. För min del blev det en lilla meny och två mcflurry med daim. Mums vad gott det var faktiskt.

Vi hörs när jag kommit hem. Puss ♥

En random bild från Natalies dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0