Underbar tid med min älskling

Hej hopp. Walking dead är slut nu & var minst lika bra idag som de andra gångerna. Love love love! Till min dag med min mest älskade älskling. Pappa körde mig hem till honom och i bilen dit blev de en hel del skratt. Han satt och hejade på något jävla innebandy lag & sa att dom var jättebra men hade ingen aning om vilka de var. Det är normalt. Hahah! Väl hemma hos min älskling blev det en massa prat från hans sida om de stora kaoset i Malmö stad igår, intressant att veta hur han berättade :) Finns många berättelser om samma sak fast jag litar på hans! Det blev att hämta käk till honom & innan de blev det asgarv med hans mamma i köket. Hahah fick ont i magen. Härligare familj får man leta läänge efter! Senare mot kvällen blev det massa mys med älsklingen framför tvn, en bra tvserie och en film. Wonderful!
När klockan blev 10 var de inte lika kul längre, dags att säga farväl till älsklingen och promenera hemåt. Gick sakta men säkert och väl hemma blev det ju att titta på Walking dead. Nu när de är slut ska jag lägga in en veckans också, den blir säkerligen ändrad tio gånger om men på ett ungefär är allt rätt nu. Trust me, tog tid ;)

Den kommer snart. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0