Två lektioner denna tisdag

Idag är det tisdag och det är sol & rätt skönt att vara ute men naturligtvis har vi lektioner inne denna vackra dag. Jag vaknade halv 8 idag, lite sent men hann. Duschade, gjorde ve mig och åt en maräng till frukost. Gick till stationen med min syster så det finns ingen risk man missar tåget då :) På tåget lyssande vi på musik, hon lyssnar på rätt rolig musik ;) Hahah.
I klippan träffade jag Danie och vi gick mot skolan mitt i solen. Härligt. Nu sitter vi i studierummet för vi har inte börjat ännu, men snart. Om 7 minuter så ska skriva klart snabbt och enkelt & sen gå till klassrummet. Dagen börjar med Hälsopedagogik och slutar med Förskola, skola och fritidshem. Fast därefter ska jag till Ängelholm och det ska bli lika kul som de andra gångerna, idag ska jag dit för att träffa min kära vän Natalie. Vi ska hem till henne och kolla film, skratta & ätaa!! :)

Jag bloggar mer hos henne eller när jag kommer hem ikväll. Hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0