Torsdag

Det blev ändrade planer. Samtalet gick hur bra som helst så jag följde med Andreas hem och tillbringade kvällen med honom. Vi satt och pratade, jag gjorde mina meningar och kollade tv. Till mat blev det pasta gratäng eller vad de hette, skitgott iallafall! Mums. Jag skulle vara hemma klockan 10 så cyklade i lagom tid. Väl hemma blev det big brother och sen sängen bums. Skönt att sova ibland & ibland inte.
Idag ställde jag klockan på 6. Tog bussen med Älsklingen mot Ängelholm. På bussen pratade vi med Angeliqa och Alexandra, trevliga töser det ja! De var så busiga så de tog bussen mot Klippan med mig för att sen ta bussen till Åstorp. Vi pratade om allt möjligt, tyckte de var skit skoj :)
Nu är jag på skolan och första lektionen är om en kvart. Nog kul att vara här så tidigt :) Men bättre de än att komma försent. Ska släcka ner och sätta mig i soffan nu.
I eftermiddag har vi teckenspråk annars bara Inger. Helt okej tider, förutom att man slutar klockan 4. Lite segt men jag klarar mig nog idag också.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0