Söndag

Go dag på er allesammans :D !
Idag är det söndag precis som för en vecka sen men idag mår jag så bra. Det är något märkligt med idag kanske? Jag vaknade vid 10 men låg kvar i sängen och tänkte till 12, då tog jag på mig och gick för att sola! 18 underbara minuter. Hade smörjt in kroppen innan så de inte skulle göra så ont på huden. Bra gjort av mig. Slapp bränna mig iallafall så tur var väl det.
När jag kom hem bestämde jag med älsklingen att jag skulle komma klockan 5, alltså snart? Pappa ska köra mig så det är chill. Jag gick och handlade till mamma eftersom den jäkeln inte vill bli frisk och sen blev det käk. Kötbullemeal. Gott gott.
Har precis tagit på mig, sminkat mig och blev nöjd med resultatet så därför blev det några bilder klickade som kommer in ikväll. Det blir nog klockan 9 eller 10 jag kommer hem. Hoppas på det sista. Hihi. Vill vara med honom så länge som möjligt.
Men nu måste jag åka. Vi hörs ikväll. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0