Slutar klockan fyra -.'

Nu är jag tillbaka igen, mycket uppdatering idag. Börjar ta tag i detta! Vi har rast nu och jag sitter i studierummet med Danie och Johan. De första lektionerna satt bara jag och danie i studierummet & gjorde uppgifterna vi hade, är snart klar med det. Om jag inte blir klar idag ska jag ta med det hem och fortsätta där. Ska fixa alltihopa innan nästa vecka så jag är ikapp då! :)
Snart börjar vi igen & då har vi Inger ännu en lektion, vi ska antingen fortsätta eller gå igenom. Men efter hennes lektion slutat har vi teckenspråk. Lite tråkigt om vi slutar tidigare för då får vi vänta längre. På teckenspråket ska vi gå igenom mina meningar som jag kan jättebra faktiskt. Är lite stolt! Men jag bloggar när jag kommit hem, slutar klockan 4 men vet inte om vi får ta tåget då eller om jag får vänta på min buss som går halv 5.
Vi hörs.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0