Siste mars

Godmorgon. Sista dagen för denna månaden, rätt skönt. 
Då är det inte långt kvar tills min födelsedag. Längtar man eller vadå? :)

Idag ringde klockan 6 precis som vanligt. Bestämde med mitt hjärta att ta bussen med honom idag också eftersom man har sovmorgon. Alltid lika skönt att sova ut ;) Haha. På bussen så satt vi bara tysta och njöt av sällskapet. Vi pratade om att det hade varit såå mycket skönare att åka hem och sovit varandras famn. Håller med till tusen där, det hade varit så himla härligt. Väl framme i Ängelholm sa man hejdå och hoppade på bussen mot Klippan. Somnade direkt när jag satte mig och vaknade precis i tid för att inte missa min hållplats, vilken tur man har!.
Nu är jag på skolan, sitter i studierummet. Väntar på att våra lektioner ska börja. Har Inger hela dagen så de blir säkert jätte jobbigt eller nte. I vilket fall som helst så har vi teckenspråk två timmar i slutet av dagen så slutar klockan 4 och är hemma 5 eftersom jag inte brukar hinna med tåget.
Vi hörs på någon mer rast eller först när jag kommit hem! :)


Idag är det bara en dag kvar, sen är de fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0