Så mycket mys på en dag

Detta inlägget är alltså om igår, för de blev ingen vidare bra uppdatering. Hela skoldagen spenderades med folket i klassen och hade absolut inte tid till någon update då. Dagen var helt okej och slutade bra & inga sura miner förrän man slutat. Men det berodde mest på min kusin, usch så sur man kan bli ibland. Men det är löst nu :)
Efter man slutat tog man tåget med Nilla mot Åstorp där man tog bussen vidare till Ängelholm för att ha selle med mitt hjärta hem. Alltid lika mysigt :) Istället för att gå hem så fick jag följa med honom hem. Hela dagen bestod av mys, han berättade hur mycket han älskade mig och jag berättade hur mycket han betydde för mig. Kan det bli bättre? När klockan närma sig 9 fick jag bege mig hemåt och då blev det big brother men somnade dirr efter. Lika bra att sova i tid istället för att gå som en zombie dag ut och dag in.

Now, I will tell you about my day today! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0