rasmus på luffen

blev minsann inget samtal med mitt hjärta idag & knappt några sms inkommande från någon idag heller. jag får väl överleva det också eller? måste jag det! rasmus på luffen är inte slut ännu men när den är slut är det nog dags för käk. kött, roliga potatisar och sås. mums vad gott! sen vet jag inte ifall jag väljer att stanna hemma eller ifall jag drar iväg ett tag. går ut en runda och tänker ett slag kanske? men jag tror jag kommer stanna hemma och kolla på film & förhoppningsvis få tummarna ur röven och städa mitt rum, för de hinner jag inte imorgon som det ser ut nu.

här är en konstig bild som jag tog. den är inte gammal! max två dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0