Onsdag

Hejsan hoppsan allt glatt och surt folk! Jag somnade bums efter Big brother igår så det blev minsann ingen uppdatering om min dag med Natalie så får väl berätta lite nu. Vi träffades i Ängelholm medans jag satt och irretera mig på en viss person, snygg var hon. Not! Iallafall så åkte vi hem till Marcus & sen handlade dom mat och sen blev de käk på Donken. Mums, nästan som tacos eller kinamat ju! :) Sen blev det hem till Marcus igen & kolla på big brother och en massa andra serier med Natalie. Blev en hel del underbart snack också. Skönt att prata av sig ibland! Lovely ♥. Man fick skjus hem av Marcus och Natalie då & sen blev det big brother och sen sängen direkt.
Imorse vaknade man i full panik över tanken att man hade försovit sig men inte, man vaknade en halvtimme tidigare istället. Skönt med sovmorgon! Ska inte gnälla för låg kvar i sängen till halv åtta & cyklade sedan till stationen för att ta bussen. I klippan träffade man Danie och nu är vi på skolan, i studierummet. Ovanligt. Pratar om de där och de här. Lite trevligt faktiskt!
Snart börjar vår första lektion, psykosocialt arbete. Kul nu på morgonen när man är pigg :) Men uppdaterar senare, på lunchen möjligtvis. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0