Nu säger vi godnatt

Hej svejs. Nu är jag tillbaka i rutan igen, ganska sent. Klockan är kvart över elva. Ajabaja Tessan!
Dagen har varit helt okej, mådde bättre idag. Så imorgon blir det fanimej skolan, trött på att ligga hemma nu. Mamma har blivit sjuk nu, maginfluensa tjena tjena. Det är nog inte vad jag har haft, har bara ätit något jag inte borde eller något sånt. Inte bra det heller men mår bra nu iallafall. Bestått mycket av tårar idag, pga att jag kollat på filmer med kärlek i och därav börjat sakna Andreas något fruktansvärt. Det är sjukt :/ Och nu ska vi inte träffas imorgon för att mamma är sjuk & han vill inte bli smittad så jag får väl städa eller något annat kul. Men det blir väl bra ändå, ska minsann börja sola iallafall!

Nu ska jag starta mysteriet på greveholm, smsa lite med Pernilla och sen försöka sova inför en fredag som väntar. Hoppas ni har haft en bra vecka, min hade kunnat vara bättre men det löser vi. Kommer en ny vecka efter söndag. Härligt. Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0