Nu är det sängen

För en timme snart sa jag att jag skulle sova. Hur gick det egentligen? Fortfarande vaken. Bra jobbat Tess! Det beror nog på att jag tog den korta duschen innan. Rakade benen och duschade i riktigt varmt vatten. Riktigt skönt efter en jobbig vecka med massa tårar hit och dit, problem här och där. Men även många bra saker har hänt i veckan. Tack för det!

Imorgon/Lördag ringer klockan redan kvart i nio. Då ska jag upp på benen för att sätta lite fart. Ska göra en hårinpackning, packa min väska, göra ve mig, bestämma kläder, äta frulle och vara hos älsklingen redan klockan tolv. Usch för tidiga morgnar, men jag gör allt och lite till för min älskade andreas. Men nu är det dags att släcka ner och titta lite på Trolltider innan man somnar som jag gör rätt fort i hope. Jag bloggar förhoppningsvis innan jag går annars gör jag kanske det hos älsklingen sen eller så ses vi på Söndag :)
Godnatt ♥
En bild, tagen igår. Innan praktiken. HELSINGBORGS IF! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0