Nighty nighty

Nu har jag duschat och kollat färdigt på Big Brother med pappa. Han sover därnere i soffan nu och lyssnar inte när jag säger till han att gå upp så gav upp det projektet big time. Mitt hår är extremt lent nu men är sugen på en liten förändring, ska kanske bli brunett trots allt. Eller? Ja det tål att tänkas på lite.
På facebook är det rätt många som skriver att dagen har varit helt wierd och jag kan faktiskt hålla med. Jag har känt mig allmänt konstig och hängig idag som jag inte gjort innan. Jag känner även en stor lättnad.
Innan min älskling somnade så fick man ett gulligt sms och det gjorde min dag. Han är bäst.
Har precis borstat tänderna och ska lägga ner telefonen & somna iväg till mina drömmar.
Imorgon är det fredag, sista dagen på praktiken. Inte riktigt okej, trivs riktigt bra. För att visa att jag har haft det bra där ska jag bjuda min handledare och barnen på något riktigt smaskigt. Nu blev ni allt nyfikna!
Efter praktiken blir det väla med mamma, jessica och kanske min mormor. Jag ska köpa en väckarklocka för får inte lov att ha min mobil på nätterna längre pga några saker. Tänkte även köpa tre hemlisar, kolla efter en fin ring och även några långa halsband för jag har bara korta.
Spelar egentligen ingen roll för använder bara ett halsband och det är de jag har fått av min älskade älskling.
Men nu babblar jag på. Hör av mig mer imorgon istället efter praktiken.
Godnatt på er och sovgott.
Kram
Jag älskar dig Andreas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0