Mot väla

Nu är jag hemma från praktiken. Sista dagen där. Väldigt tråkigt! Alla glada människor & gulliga barn. Tänk så mycket jag kommer sakna allt de där. Men jag får såklart hälsa på dom busungarna, snart. Väldigt snart.
Under dagen på praktiken hände det inte alls mycket. Vi hade egen planering, jag rättade en massa & gick runder och skojade med alla typ. Var på bra humör hela skoldagen. Skönt! Till lunch blev det spaghetti och köttfärssås. På rasten blev det en hel del skojande i personalrummet. De tränade brösten. HAHA. Herrejesus vad jag skrattade :) När det blev tid till att gå in gick jag och hämtade min överraskning, en massa piggelin. 30 stycken faktiskt, eller 28 för jag smygåt innan jag gick till praktiken idag. Busiga mig! Barnen blev helt vilda när dom såg mig gåendes med en påse. Jag lurades att det var en massa hästar och då blev dom besvikna men det löste jag. De åt vars en glass och sen blev det picasso målning. Gud vad man skrattar när man ritar en sådan bild :) Sen var det slut för idag. Slut på hela praktiken rättare sagt.

Jag promenerade hemåt där mamma och pappa kollade på skid-vm eller något? Jag somnade och vaknade nyss. Nu ska vi köra till Väla så vi hörs efter det, aight? :)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0