Min vecka blev inte som planerad

I måndags skulle jag till Väla med mamma men blev inte så, utan blev att laga min cykel med pappa istället.
I tisdags skulle jag inte göra något men jag åkte till Natalie istället och umgicks hela dagen & kvällen med henne.
I onsdags skulle jag inte göra något men jag följde med Andreas till hans skola för han skulle ha utvecklingssamtal & sen blev de att joina honom hem.
Igår skulle jag inte gjort ett skit men jag träffade Andreas istället ♥
Idag skulle jag bara städat mitt rum & tagit det lugnt men blir våfflor hos mormor & sen Väla med mamma ikväll.
Imorgon skulle jag kanske på 18års fest men nu är det säkert att jag ska dit. Först ska Andreas på Hif matchen antagligen, får se hur de blir med de :)
På söndag skulle jag chilla och de blir väl de när man kommit hem från Ängelholm.

Mysig vecka.
På söndag ska jag även komma ikapp skolan så jag slipper de möget senare.
Tack tack!
Nu klagar Daniie på att jag bloggar hela tiden så får lägga av nu. SLUTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0