Min underbara helg

Gick upp vid 9 tiden i lördags. Gjorde ve mig, packade och gick iväg till oj för att handla vitaminer till min Älskling. Hjälper mot förkylning & den stackaren var det. Min mamma körde mig upp till honom efter det. Han satt och spelade lite när jag kom & då passade jag på att fixa mitt hår ännu en gång, blev bra till slut.
Vi gick till stationen, tog tåget till Helsingborg med Sandra också. Tåget vidare till Ängelholm var inställt så därför skulle vi ta en extrabuss som kom sent kan man säga. I bussen blev det en massa hoppande och skuttande. Jag flög nästan upp i taket. Rätt roligt faktiskt.
På stationen i Ängelholm var underbara Emma. Vi promenerade hemåt till Niclas där folket kommit. Blev glasstårta och kladdkaka till fika, mycket gott. En hel del goda skratt också. Små grodorna, små grodorna! Haha min älskling är bara så gullig och söt. Till kvällen kom det fler folk, man hälsade på alla och glömde namnen lika fort. Till mat blev det kycklingpaj, riktigt gott. Vi gick till Ica och handlade gottis. Då ringde även min gullunge, Anton. Jag sa Grattis till honom och de gjorde även Andreas & sen sa han Jag älskar dig. Hejdå. Han är underbar min lille Anton. När vi kom tillbaka blev det tårta och godis. En massa skratt till detta. Tillsammans med Natha och Emma såklart. När de flesta åkt hem kollade vi på en film, fick sitta i uterummet med Andreas för han var varm. Klart jag ställer upp för mitt hjärta.
Det blev dags för att nanna och då bröt allt ihop. Till slut somnade man gott i Älsklingens armar. Han väckte mig vid halv elva & då städade vi och jag gjorde ve mig. Sen tog vi bussen till stationen, tåget till Helsingborg där det blev donken och sen tåg till Åstorp. Gick hem till Älsklingen och hämtade hans vovve, Mille. Sen följde han mig hem. Han är bäst.
Tack för helgen min älskling, Emma och Niclas :) Det får vi göra om. Hoppas det blir lika kul då!
Nu till min veckoplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0