Min otroligt jobbiga måndag

Skolan har varit helt okej, haft huvudvärk och varit allmänt överpigg eller trött. Vad ska man säga egentligen? Hade rätt kul i matsalen där man satt och skrattade åt pojkarna som lekte med korven i glaset. Sista lektionen var rejält chill jämfört med de andra lektionerna i samma ämne, ny lärare. Vi gjorde några små uppgifter och sen fick vi sluta & jag och Danie gick till stationen för att ta tåget. Blev diskussioner i massor påväg dit, om de där och de här. Helt okej var de.
Efter tåget kommit till Åstorp promenerade jag hem för att sedan gå och handla. Mamma lagade korvstroganoff till mig och pappa, för hon ville inte ha något. Efter maten försökte jag göra inbjudningskort men gett upp, bad Andreas fixa det istället. Istället för att chilla framför datorn blev man ivägskickad till oj ännu en gång, skulle handla ett nytt cykelhjul. Det blev rätt till sist och kan nu cykla men ska vara försiktig nu :)
NU sitter jag i soffan och har ätit min glass och kollatl ite på Big brother. Nytt avsnitt blir de klockan 10 ifall jag håller mig vaken till dess annars höörs vi imorgon för är skittrött. 
Godnatt. Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0