Mår helt okej

Hej hopp! Nu är jag vid datorn igen. Attan att ni aldrig kan slippa mig, va? :) Idag har jag varit hemma från skolan ännu en dag. Lika bra att bli frisk helt och hållet istället för att gå till skolan och må skit & sen behöva stanna hemma nästa dag. Nej, det funkar inte i min värld. Har fått i mig en tallrik med Cornflakes, en macka och kålpudding, potatis och sås. Men började må illa efter det så har inte ätit mycket mer efter det men hoppas skitet är borta nu. Håller tummarna för det, ni också? :) Ikväll har jag, mamma och pappa tittat på tv. Bygglov, kniven mot strupen och sen är det bigbrother. Tagga det som fan! Börjar bli lite smått beroende av det. Lite småläskigt.
Imorgon kommer nog bli en riktigt bra dag. Ska träffa Danie innan skolan och prata med henne. Jag kan inte leva utan henne helt enkelt, hon är min bästa vän. Och efter skolan ska jag hem och ta på mig myskläder & iväg och sola ett tag tänkte jag. Det behövs, färgen börjar blekna bort. Inte helt okej! Och sen hem igen och ta det lugnt!

Det blir en hiss och diss lista i veckan, men nu ska jag berätta om min mina planer för veckan. De få dagarna det är kvar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0