Måndag

Skolan nu då! Vaknade klockan 6 idag men gick inte upp då, orkade inte. Det blev platta håret, sminka sig litegrann och ta på sig en enkel outfit för dagen. Käkade även frulle fast jag skulle äta i skolan, busig jag är som äter hela tiden! Eller duktig menade jag.
Tog bussen från stationen där jag stod och pratade med Sandra innan. Trevlig typ ;) Sen i Klippan träffade man Danie och promenerade till skolan där det blev teckenspråk. Fick en massa massa ord som jag inte kan ännu men ska lära mig dom. Ska bli plugghäst! Haha kul skämt I know. Nu har vi egentligen svenska men den fucking läraren kunde inte komma. Ah sur jag blir på sånt så jag och Danie är i studierummet. Jag söker på en massa om pedofili, ska hålla ett muntligt arbete om det. Hoppas det går bra fast orkar inte söka mer nu. Ska göra det mer hemma efter min efterlängtade powernap. Blir ingen väla för mamma är inte frisk. Jävla mög!
Men vi hörs efter skolan, är hemma klockan 3. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0