Lördag

Klockan väckte mig 10, då blev det duschen. Rakade ben, det va på tiden. Sen följde man med mamma till blomsterängeln, oj och att tanka. Hon ställde sig på fel sida, haha! Asgarva åt henne, jag och de andra som tankade där då. På oj köpte man en rostbifftallrik, gott. Fast inte remuladsåsen men jag åt så mycket jag kunde. Innan maten blev det att göra ve sig. Är nöjd med mig själv idag. Kan minsann vara söt när jag vill.
Sitter i soffan nu och kissar snart på mig av glädje. Jag mår så bra. Varmt ute och solen skiner precis som jag. Underbart. Mamma ska snart köra mig till stationen för jag ska ta tåget med Älsklingen 10 över 3 mot Ängelholm. Sen blir det antagligen mot Väla för han ska handla något till sin iphone tror jag det var. Antigen efter eller direkt ska vi till Niclas för att spendera kvällen där. 18års fest för hela slanten. Kameran är med men vet inte om jag tar fram den, det får vi se imorgon.
Natten spenderar jag med mitt hjärta hos Niclas då, så vi hörs imorgon. Lovar ingenting men jag tror det blir så. Ska dricka upp min cola nu och borsta tänderna & sne packa ner den i väskan.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0