Krya på mig!

Hade världens bästa lördag med Älsklingen. God mat, jordgubbar & glass till efterrätt och en massa mys & skratt med honom och vännerna. Ja, som sagt Micke och Emil kom förbi men gick lite innan tolv så de löste sig på bästa sätt. Tio minuter senare kom mamma och pappa & vi började diskutera en massa, på skoj då! Men sen var jag och Andreas så trötta så vi gick och la oss. Han somnade först vid tre och jag låg vaken till fyra. Duktiga mig.
Igår när jag vaknade mådde jag helt enkelt skit. Jag följde min älskling till oj där hans mamma var & sen gick jag hem och la mig. Sov från och till mellan halv två och halv sex. Lika bra det! Mådde jättedåligt hela kvällen igår så min syster bestämde sig för att inte sova hemma. Jag gick och la mig efter Walking dead, alltså vid halv tolv. Somnade däremot inte förrän klockan 1 och vaknade då & då.
Idag vaknade jag kvart i sju, sa till mamma att jag inte ville till skolan så stannade hemma. Skickade ett sms till Älsklingen och även några till Natalie. Somnade om och vaknade klockan tolv. Tro nu inte att jag sov från den tiden till den tiden, för nog att det går. Vaknade nog minst 5 gånger :(
Nu sitter jag i soffan och kollar på en norsk eller dansk film? Ingen aning. Tänkte ta något att äta och får se hur länge jag får ha det i kroppen vill säga.

Har inget mer att tillägga nu faktiskt.
Finns på mobilen. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0