Kaos i Malmö stad

                                          Jadååe, så jävla gött. HIF VANN MED ETT MÅL I DE SISTA.
                                             Vilken känsla, vilken glädje och vilket vrål jag fick till.

När de var eftersnack bråkade jag med pappa om att Hif vann, för han ska ju käfta emot och haja på Mff. Inte helt okej men han är min pappa & jag älskar honom ändå.
Pratade nyss med min lilla twiniie som befinner sig i Malmö. Hon berättade att det var kaos och det förstår jag gott å väl. Inte pratat med min kära pojkvän idag men vet att han mår bra ♥. Läste på Hd att det är mellan 150-200 hifare som får åka snutbuss tillbaka till helsingborg ;s vilket verkar moget.
Var även och handla med pappa på oj för mamma är väl inte frisk ännu, vet inte. Men det är rätt kul att handla med pappa för han glömmer hälften, han tog ingen påse och han glömde cigaretterna, duktig han e! Men nu är jag hemma och ska väl spela lite mer delta.

Älska älska älska Hif ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0