Inte vilken onsdag som helst!

Rubriken säger allt. Idag är det den 30 mars 2011 :) Det är inte alltid det är de.
Lite komisk jag är va? ;)

Now i will tell ya about my day.
Det började med att klockan väckte mig kvart i 6 men jag låg kvar och sega till 10 över 6. Det blev en dusch, sminka sig och platta håret & sen iväg till stationen för att ta bussen med älsklingen. Gullig jag är! Går upp när jag har sovmorgon och sätter mig på en buss för att vara med honom :* I call it love.
När jag väl kom tillbaka till klippan blev det en relativt lugn dag. Suttit på datorn hela dagen men inte orkat uppdatera förrän nu helt enkelt. Vi har skrivit arbete på psykosocialt, svenskan, samhällen och på praktisk psykologin. Data data data hela tiden. Usch, trött på datorer nu - ska snart släcka min.
Efter skolan mötte Älsklingen mig på stationen med Mille. Vi gick hem till honom och lämnade henne & promenerade vidare hem mot mig, där allt blev knas. Men det löste sig och vi gjorde vår älskade mat - tacosgratäng. Efter maten fixade vi disken med en massa skratt tillsammans, haha. Min älskling är en riktig liten knäppis men trots de så älskar jag honom precis för den jag är :)
När allt var fixat blev det att glo på film, hipp hipp 2 för de hade ha aldrig sett. Det var så bra så jag somnade, pinsamt nog. Men gav tillbaka något sen, lite glass och sen hade jag selle med honom hem. Utanför honom stod vi och fjanta oss skitlänge och han tyckte de va jobbigt att gå in men till sist så skiljdes vi :( Saknade honom den sekunden jag inte såg honom mer.
Väl hemma blev det big brother men nu ska jag sova.
Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0