Ingen vidare nödvändig skoldag..

Idag har vi haft sådär 0 lektioner av 2 stycken möjliga. Hur kan det bara få hända? Skärpning nu Klippan! Jag gick till Hälsopedagogiken där de fick gå på konsert eller gå ut och promenera. Blev en promenad i de fina vädret, förtjänade de tyckte jag. Sen blev det lunch med Haidar, hans flicka och lilla Johan johan. Lika bra att käka ellerhur. Hahah sen hade vi en lektion i 10 minuter för att få reda på att vi fick gå hem. Nog nödvändig dag.
Sist och inte minst så sitter jag ännu kvar i skolan & är sur som en ättika fast ändå inte. Jag måste sitta kvar här i en timme till för att sedan ta bussen till Ängelholm. Det är lätt värt de eftersom jag får umgås med Natalie och kanske träffa på min lilla Älskling.
Nu ska jag arbeta vidare med Hälsopedagogiken, duktig som jag är. Vi hörs som sagt senare. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0