I skolan

Sitter i skolan nu med min egen dator i knäet. Har haft med mig den idag för den blev urladdad igår och hann inte fixa det sista på mina apu uppgifter men nu är de klara för att bli utskrivna men hon får dom imorgon :) Hon sa att det inte spelade någon roll, så då gör de väl inte det.
Hela dagen har varit helt knasig. Satt ensam på torget och käkade köttbullsbaguette imorse & sen kom Johan så vi gick och pratade med Liza ett tag. Första lektionen satt man och diskutera sin apu plats & sen fick man rast mitt i allt för att hon skulle fika? Helt normalt jadå! Sen blev det lunch, med tjejerna i ettan. Underbara flickor de där (:
På lunchrasten var det underbar stämning. Skrattade som aldrig förr. Haha, underbart! Men när jag gick blev det samma gamla tråkiga tess. Inte okej.

Aja.. Vi hörs när jag kommit hem! Ska kanske träffa mitt hjärta idag? I hope.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0