I shall not force me down'-♥

Jag har inte haft någon tid eller ork till att sätta mig vid datorn och berätta hur jag har haft det eller hur jag mår för tillfälligt, för det är inget vidare bra.
Senast jag skrev berättade jag att jag skulle på möte med min mentor & det var då allt börja. Hon följde med mig hem och pratade med mina föräldrar & sen åkte jag vidare till Perstorp för att träffa Daniella. Vi köpte något gott att äta och gick runder & pratade som aldrig förr. Kändes som att vi var tillbaka som innan.
Igår var jag på praktiken som vanligt, lite tyst och svårfångad i början men sen blev det bättre. Jag fick hålla i sista lektionen för några saker hände. Men det gick bra. Jag fick hjälp utav en annan lärare och vi hade bild med barnen. De fick reda valfri bild & allihopa var jätteduktiga.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag mådde jag inte vidare bra när jag vaknade så jag skickade iväg ett sms till min handledare och berättade att jag inte kom idag och somnade om. Sen jag vaknade runt 12 har jag bara ätit, kollat på film och suttit här vid datorn. Ska börja skriva på mina apu uppgifter nu. Är inte vidare taggad för detta men jag ska fixa det lika bra som de andra.
Vi hörs när jag har kommit en början med uppgifterna och sen ska jag berätta om mina planer i helgen och lite sådant skoj.
Kram ♥

Här kommer en bild, fotad i måndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0