Home sweet home

Hemma från skolan nu, eller det var ett tag sen. På sista lektionerna gick humöret upp lite istället för att sjunka. Sista lektionerna var teckenspråk, hade skoj. Kunde inte låta bli att skratta åt honom :) Vi gick igenom glosorna, meningarna och fick sluta en kvart tidigare. Hade sällskap med Danie till stationen, tåget var sent. Hade sällskap med Oscar och Gustav, många diskussioner hej vilt. Väl i Åstorp var ambulansen på stationen, en alkoholist hade druckit. För mycket denna gången, det kanske blev hans sista gång.
Jag ville inte stanna kvar där en längre tid för tyckte det var otäckt så jag cyklade hem istället och städade mitt rum. Tog cirka 20 minuter så det var inte så jobbigt. Det blev middag, korvstroganoff med ris & sen började allt. Tårarna trängde igenom :(. 
Nu är jag på mitt rum, mitt nystädade rum. Jag kollar på Säg att jag älskar dig. Den är hemsk, klarar egentligen inte av att titta på den men gör det ändå. Ska kolla på den och bara ta det lugnt resten av kvällen. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0