hemma.

nu är jag hemma från den jävla skit skolan, jadå! hela dagen har varit onödig i mina ögon. har liksom inte gjort något vettigt? gått igenom apu sakerna i diskussioner, inte helt okej att gå upp tidigt för detta. men har haft en bra dag trots detta, tillsammans med flickorna i ettan. underbar humor! ♥
blev hämtad på stationen av mamma, sen skulle vi shoppa loss på oj men hon hade glömt plånboken hemma. haha, fan vad jag garva åt det. sen blev jag irreterad för vi var tvugna att packa upp ;s dumt! men det löste sig. till middag blir det kött, kulpotatis och bernaisesås men jag är sugen på en macka? men orkar jag? ja det måste jag!

nu tittar jag på rasmus på luffen och tänkte göra psykologin, men jag fattar absolut ingenting av frågorna eller texten. vi lever på 2000-talet och inte på arton-hundra-frös-ihjäl! fyfan vad svåra ord och skit det är i dom böckerna. men nog med gnällande från min sida!
snart ringer väl mitt lilla hjärtegull och vill prata lite, hoppas jag. annars ringer jag honom! :)
vi hörs lite senare. måste få psykologin gjord trots att de är skit!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0