Hemma från en amazing dag

Jag är hemma och har som sagt haft en underbar dag. Helt fucking amazing. Blev big brother i sista svepet där, som jag gnällde över att jag inte gillade Sanna. Haha, jävla gnälleröv på henne dåva. Jag vill hem, kolla på mitt hår? Nog man säger så som en anledning, men aja alla är unika :)
NU ligger jag på mitt rum, i min säng, under min filt och mitt täcke med min dator i knäet. På tvn snurrar mysteriet på greveholm och bredvid mig har jag massa ljus, ett glas cola och massa godis. Eller inte massa, har snart ätit upp allt. Jekla tjuugis (a)
Men ska checka ut och släcka ner datorn nu. Är säkert vaken en timme till men det är väl inget som gör att jag måste ha på datorn för det? Jag finns på mobilen som alltid annars. Godnatt och sovgott.
Kram ♥
En ny tagen bild innan jag åkte mot Ängelholm dåva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0