God eftermiddag denna härliga lördag.

Hej hopp. Jag är vaken! Har varit det sen iallafall 12. Då sa jag att jag skulle gå ner i duschen, men orkade inte. Så 20 i 2 gick jag ner i duschen. Hårinpackning och lena ben. Kan det bli bättre? Jadå, älskling kommer ikväll
Idag har jag ätit fyra mackor, två med skinka och två med leverpastaj. När min kära moder vaknat ska jag ta fram dammsugaren och fixa mitt rum, även byta lakan. Längesen nu! Behövs uppdatering ;) Haha sen blir det nog att åka och handla till kvällen med henne. Ska laga god mat till mig och älsklingen & sen blir det efterrätt och godis såklart. Ska ha en riktig mysdag med den jag älskar mest i hela världen.

Nu ska jag snart webba med Sariis & sen ska jag göra ve mig. Tänkte imorse att jag var väldigt söt en gång i tiden.
Here is a pic from yesterday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0