FREEEEDAAAAG!

ÄNTLIGEN! efter några lektioner så slipper vi denna jävla skit skola iallafall två dagar, skönt ska det bli.
idag har vi inte alls många lektioner, utan vi har tre stycken bara. först praktisk psykologi, engelska och till sist idrott. däremellan har vi såklart "klassråd" men vi brukar sitta i klassrummet i tio minuter och sen är det slut med de. jag ska vara med på idrotten idag så det ska bli skönt att röra på sig igen. träningen vill gå igång men orken finns inte!
efter skolan idag ska jag med min kära vän, natalie hem. vi ska kolla film, käka gott och ha allmänt kul & trevligt. brukar bli rätt kul med den tjejen, hon är awesome precis som många andra av mina riktiga vänner! jag vet inte ifall jag hinner blogga innan jag drar iväg men annars hörs vi när jag kommit hem från min kväll där.
kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0