FREEDAAG!

utan min älskling.. första gången på väldigt länge..

hejsan hejsan :)
idag blev det ingen skola, hade ont i kroppen och huvudet, så stannade hemma. Lika bra. Varit hemma hela veckan så varför inte den sista dagen också?
Min älskade älskling kunde ändå inte träffas ikväll så det fanns ingen anledning till att gå, jag ville bara träffa honom! Men det får väl bli på söndag då, i hope! Nu sitter vi i soffan efter en god mat från Milano pizzeria, godis från Red and blue och en massa skratt från Så ska det låta, Let´s dance och Parlamentet. Snart är det bigbrother också. Kan detta bli bättre? Ja min älskling kan komma. Förlåt, ska sluta tjata men jag saknar honom och älskar honom så jävla mycket.

Nu ska jag fortsätta chilla vidare med mina föräldrar. Chilling chilling. Ska hämta lite glass nu (a) Gottgott! Finns på telefonen. Vi hörs imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0