Fredagsmys med mamma

Är lite dålig på att uppdatera, orkade inte starta min dator igår efter skolan och blogga för hade ändå tillräckligt mycket att göra. Direkt efter skolan blev de våfflor med mamma, mormor, morfar och min mammas morbror. Super gott var det :) Sen blev det att åka hem och dampa sönder på sin nya telefon, den är sönder nu och jag får ha min gamla som är lika dålig just nu. Kan fan inte skriva sms på den gamla för är inte van vid knappar.
När jag dampat färdigt blev det Familia med mamma och syster. Shoppade en hel del. Lakan, örngott, foundation, bikini, ögonskugga och rouge. Blev nöjd med allt & sen blev det mat på donken. 
På hemvägen blev det en massa skratt i bilen, härligt man kan skratta med sin familj igen. Underbart. Väl hemma blev det let´s dance, big brother och en sommaren med göran. Jag somnade sjukt tidigt. 20 över 12 slocknade jag. Sjukt tidigt för att vara mig.
Ska berätta om min lördag snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0