Fredagsmys för hela slanten

Under kvällen har jag pratat med min älskade älskling. Han och mamma diskuterade ihop sig mot mig, om att jag skulle äta. Jag gav inte mig utan jag ville inte ha någon mat. Men mamma vann över mig till slut för hon gav mig en tallrik med en köttbit och potatismos & jag åt snällt upp allt. Sen blev det fredagsmys för hela slanten. Vi tittade på Let´s dance ett tag men sen blev det Big Brother såklart. Dagens måste i vår familj numera. Haha. Blev en hel del skratt ikväll också eftersom min familj är rätt knasig av sig, men det är okej! I like it. Varför vara normal när man kan vara onormal?

Nu har mamma lagt sig och jag ligger i soffan & tittar på Cheaters med pappa. Men snart dags att gå upp och lägga sig eller? :) Låter bra i mina öron, era med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0