Fredag whoo

Igår orkade jag inte heller sätta mig vid datorn för efter skolan blev de problematik & därför var jag ute istället för att cykla hem. Till sist löste allt sig & jag cyklade till Andreas, vi gick ut med Mille i skogen. Jag blir så glad av att vara ute och gå ♥. Skönt väder & så också. När rundan var slut följde älsklingen med mig hem, vi tog mackor och åt & sen kackor och sen blev det film :)
Till slut följde jag honom hem. Sa hejdå och saknade honom när jag gick :/ Synd att man inte kan vara med sin pojkvän alltid, dag som natt.
Imorse vaknade jag vid halv 7, blev joggingbyxor idag bara. Det blev diskussion med mamma om vilka som ska komma på mitt kalas, lite skoj faktiskt. Men det löste sig och jag cyklade till stationen i tid för att kanske träffa andreas men han var inte i tid för att hinna detta så blev inte så.
Vår första lektion var Praktisk Psykologi och sen fick vi reda på att vi har håla i två timmar för att sen ha mentortid & sen idrott i 45 minuter, suger att få reda på sånt - speciellt en fredag.
Förutom allt detta mår jag skit bra idag. Imorse låg jag i sängen och bara log för tanken på hur mycket jag har och hur lite många andra har så.. ♥ Jag är nöjd med det jag har nu helt enkelt.
Sitter kvar här tills nästa lektion börjar. Efter skolan blir de våfflor hos mormor med mamma och morfar tror jag, kanske min syster också. Sen blir det väla med mamma. Ska köpa bikinis, shorts, klänning och foundation tror jag..om jag hittar de jag letar efter då! :)
Vi hörs när jag har tid.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0