Ett ord. Godnatt

Bigbrother är bara så bra. Det var riktigt gulligt när Gurkan började gråta för att Tobbe skulle åka hem. Riktig vänskap där yao. Haha! Sen det där mellan Nicky & Roza är bara något jag inte fattar mig på riktigt än, så taggad till nästa avsnitt imorgon.

Nu är det sängen som gäller. Imorgon ska jag till tandläkaren, inte okej. Ska vara där 8.10! Suger riktigt mycket för det enda dom gör är att klaga. Jag bryr mig inte om vad dom säger så onödigt att gå dit egentligen, men måste man så måste man. Jag ska iallafall släcka och nanna nu. Vi hörs imorgon, antingen i skolan eller efter.
Håller tummarna för att dagen blir bättre än idag, iallafall i skolan!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0