engelska

sitter i datasalen med klassen nu. både bf och op då såklart! johan sitter bredvid mig som en liten mupp och läser en engelska bok om nelson mandela. lite töntig är han! :)
vi arbetar med ett projekt om nelson mandela och nu ska jag jobba med johan istället, pga omständigheterna. snart har vi rast, eller rättare sagt när vi vill? sen har vi "klassråd" eller vad man nu kallar det. vi sitter bara rakt upp och ner & klagar på det mesta, mest på varandra och på rektorn.

snart ska vi ha idrott & sen blir det att åka hem och duscha & göra ve mig för att möta natalie på stationen och ta bussen till ängelholm. det blir käk på donken idag, god mat jadåå! nu ska vi arbeta litegrann. hörs när jag är hemma ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0