En hel del handlat

Tillbaka från Väla. Tillbaka från shoppingturen. Jag, mamma, min syster och min mormor åkte iväg till Väla. De skulle titta på kläder hit & dit, böcker där & här. Gick fram och tillbaka. Till sist blev det fika och det var ingen vanlig fika utan ambulanspersonalen var påväg för en kvinna hade svimmat och krampade tror jag?. Gud vad hemskt det var. Men behöver inte säga mycket mer om det. Vi begav oss hemåt och jag plockade fram allt jag hade handlat. Inte speciellt mycket egentligen. Utan bara lite små saker. En väckarklocka som suger, örngott och en pincett. Det var det hela. Fast väckarklockan ska bytas för den sög helt enkelt. Man vaknar inte utav ett ljud som låter pip-pip-pip. Inte jag iallafall.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0