Det var en solig onsdag

& jag gick upp, pigg och vaken imorse. Mådde tillräckligt bra. Gjorde ve mig och åt frukost. Promenerade i solen, mot stationen. Satte mig på bänken och väntade på bussen. Men vände och gick hem igen. Mådde absolut inte så bra som jag tillade mig att jag gjorde. Inget vidare, fick inte behålla min frukost heller. Jävla skit.
Min onsdag blev inget bra, hoppas er varit bättre.
Hela dagen har jag sovit och tagit de lugnt. Försökt äta lite då och då, men det är bara drickan jag får behålla tillräckligt länge. Vet inte vad det är för skit jag har fått men kul är det inte.
Jag saknar min älskade Andreas så jag dör. Inte träffat honom sen söndags och som jag mår nu kommer jag inte träffa honom på gud vet när. Vill inte smitta honom såklart. Håller tummarna för att jag mår bra tills fredag, imorgon blir det icke någon skola som jag mår nu. 
Ska gå och ta en apelsin nu & se hur jag mår efter det.
Nu är det efterlyst, följt av bigbrother. Härligt! :)
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0