Det börjar bli dags, eller?

Kanske dags för sängen? Eller vad säger du Tess! Jo jag tycker det låter som en utmärkt idé. Klockan är snart halv 4 & innan jag har somnat så är den efter 4 eftersom jag tänker för mycket, mest på hur lycklig jag är! Tänk att just jag har världens bästa pojkvän, det är härligt för tillsammans med honom mår jag jättebra och är verkligen jättelycklig. Han är den bästa någonsin! Min livs kärlek.
Idag när jag har vaknat, klockan ringer 10 men vaknar jag?? ska jag duscha, bestämma outfit för dagen, sminka mig, göra ve håret och bestämma tid med älsklingen. Hoppas verkligen med hela min själ att jag får träffa honom idag. Måste måste måste bara få krama honom. Längtar ihjäl mig efter min andra halva! ♥
Om jag ska träffa honom blir det ingen uppdatering under dagen utan först när jag inte är med honom mer, men då ska jag lägga ut nästa veckas planering & även en hiss och diss lista, det är på tiden. Ny månad och allt!
Men nu tradar jag på som vanligt. Haha jag ligger i sängen och tittar på mysteriet på greveholm, det händer ju typ aldrig? eller rättare sagt alltid. Men måste verkligen nanna nu. Godnatt finisar! Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0