det är bara tisdag en gång i veckan


nu är det äntligen tisdag, innebär sovmorgon för vissa men inte för mig. jag gick upp tidigare och tog bussen mot ängelholm med andreas, bara för att de var kul eller något :)
när vi väl var framme i ängelholm sa jag hejdå till honom och hoppade på bussen mot klippan där jag träffade pernilla(: den lilla fisken ska byta skola hit, ska bli kul! :)
nu har vi hälsopedagogik men slutar typ nu? jag är klar med arbetet jag skulle göra så jag chillar just nu och smsar med min tvilling.
snart har vi väl lunch antar jag? och sen sista lektion med inger där vi kommer göra ingenting? efter skolan slut så ska jag ta bussen mot ängelholm och ha sällskap med mitt hjärta hem för med honom mår jag bra ♥

jag längtar massvis till fredag, kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0