big brother is the shit

jag orkade inte städa haha! jag tog mig en tupplur i två timmar typ? inte riktigt meningen men ja, det får väl funka. pratade med min älskling innan jag somnade och nu träffar man inte honom förrän på lördag, gått tre dagar sen sist nu & jag saknar ihjäl mig efter honom.
tittade nyss på big brother, jag tycker dom är sjukt taskiga mot nicky. han kör sitt eget race men ändå hackar alla på honom. han gör absolut inte mer fel än någon annan, tex roza eller sanna? ut med dom istället.
det är slut nu i vilket fall som helst, imorgon är det ett nytt avsnitt men eftersom mina planer krockar med det så hoppar vi nog över avsnittet tills jag kommer hem. har precis packat mina saker till idrotten och ska snart in på toa och borsta tänderna och ta bort mitt smink. sen upp på mitt rum och plocka undan lite smått så jag kan dammsuga och städa det värsta på lördag.
nu ska jag inte skriva ihjäl mig men brb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0