En senare uppdatering än lovat

Go´kväll på er! Det blev en liten senare uppdatering än lovat och planerat. Men dagen har varit otroligt bra tills mitt hjärta och jag skiljdes åt i Ängelholm.

Han kom till mig halv tolv då vi tittade lite på tv och sen blev han plötsligt hungrig. Jag tog på mig andra kläder och vi gick till Milano där han bjöd mig på mat. Gulligt av honom. Vi promenerade vidare till apoteket för att han kände sig inte riktigt kry men skulle iväg till jobb ändå så jag åkte bussen med honom till Ängelholm. Satt där och skrattade & mös i en liten busskur. Han hoppade på bussen och jag på tåget till Helsingborg, därifrån tåg jag nästa tåg till Åstorp hem och gick hemåt.

Väl hemma bytade jag om och gjorde mig litegrann sen åkte vi till mormor och morfar för att käka. Blev varmrätt, efterrätt och sen kvällsfika innan vi drog oss hemåt igen. Bytade om till myskläder och satte mig med min syster i soffan och tittade på Stygga flickors klubb. Sjuka i huvudet! Hade aldrig pallat det huset! :)

Nu sitter jag själv här i soffan och tittar på en film om något med en tjej som ska göra lumpen eller något. Bryr mig inte speciellt mycket för ska inte se hela utan ska göra ve mig för att gå och nanna kudden snart. Klockan ringer halv 9 - 9 för ska iväg med mamma och min syster för att köpa vars en cykel om vi hittar någon. Min cykel ska vara perfekt. Efter shoppingen, om vi åker hem ska jag städa mitt rum men om det är för varmt så ska jag sola. Senare på kvällen träffar jag förhoppningsvis min andra halva, min älskling, mitt allt - en och samma person♥

Godnatt på er så hörs vi efter cykelshoppingen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0