Sommarlov 2011

Nu har vi sommarlov, officiellt. Känns grymt jävla bra men dagen har varit total kass i mina ögon. Började med en liten morgonpigg tessan som vaknade då runt fem, halv sex tiden. Det blev en liten snabb dusch, frukost och att göra ve sig men inte speciellt noga - orkade inte :) I skolan, som avslutning fick man lyssna på några låttar och umgås litegrann med klassen. Inger gjorde så vi missade tåget klockan 10 och fick alltså sitta & vänta ännu en timme, men snackade ut med Danie. Vi hade mycket att prata om ♥

Väl hemma blev det a big fight, med hon och några till. Väldigt trevligt att starta dagen så. Under dagen har jag inte gjort speciellt mycket, smsat med några töser och min påg & sen har jag även solat ett tag. Mysigt, helt underbart att bara ligga där & få bort alla onda tankar. Hur skönt som helst. Sen gick man hem och tog det lugnt, hade en awesome tid med min familj faktiskt. Vi skrattade och jag mådde faktiskt bra. Måste kämpa med detta nu. Jag klarar det.

NU kollar jag på en rätt rolig film. Det jag saknar är min älskling, ett ynka sms iallafall. Men men, man kan inte få allt. Har världens bästa älskling vid min sida, mer kan jag begära egentligen?

Till Danie.
I mina ögon kommer du alltid ha en riktigt stor plats i mitt hjärta. Du är pommfritt, freddy och min bästa vän!

Här kommer en söt men gammal bild på mig. (fjortis bigtime)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0