två fantastiska dagar

har två helt perfekta dagar tillsammans med min underbara älsklingen. igår fyllde han år och han fick en tre presenter av mig/min familj, hope you like it! jag kom med frulle till honom men vi hann inte käka något för vi skulle in till helsingborg och käka lunch med hans kompisar, adde och salenbo. 
det blev kinamat, på golden bamboo, så jävla god mat! vi satt där ett tag men långt om länge reste vi oss och gick, promenerade mot knutan för att jag & andreas skulle ta tåget hem till åstorp igen för att vi skulle fortsätta firandet med micke och hans tjej & även hans föräldrar.
väl hemma tog vi två fifa matcher och han vann såklart! grymt bra är han tycker jag :) tills senare gick vi upp på hans rum för att han hade fått en wow mus så han ville fixa den och det förstår man ju! när klockan blev tillräckligt följde vi micke och hans tjej till bussen och promenerade sedan hem till honom igen där firandet sattes igång på riktigt.
hans mamma fixade riktig god mat och vi satt allesammans & pratade och skrattade vid matbordet. supergullig familj har han och jag trivs så bra med honom och hans föräldrar. blev kött, potatis och sås & grönsaker till mat - supergott! sen till efterrätten där jag och hans mammas plan kom in, marängtårta med blåbär/hallon på, också supergod! :)
det blev också bestämt att jag skulle nanna hos min pojke och det tackar man definitivt inte nej till. underbara han! sorgligt nog somnade han före mig men bara att ligga i hans säng med honom bredvid mig är ett stort plus! åh vad jag är glad för min pojkvän!

när morgonen kom vaknade han tidigt, först när han startade duschen vaknade jag. blev tillfrågad om jag ville duscha men jag var så fruktansvärt deppig och vet inte allt så jag tackade nej, dum som jag är! men frågade honom om han ville tvätta mitt hår för orkade inte duscha själv heller så det blev så. vi åt några mackor till frukost och drack oboy sen blev det att fixa runder i huset där hemma, hos honom.
vi promenerade mot stationen för han skulle nanna i ängelholm inatt men han frågade om jag ville följa med och äta lunch där, med honom och det tackade jag inte nej till. det blev på pastamannen, jag bjöd för jag är så snäll :) blev även efterrätt, på donken & det bjöd andreas på för han är också snäll. när tiden var inne satte vi oss på bussen mot ängelholm och väl framme placerade vi oss på några bänkar nära där min buss skulle komma. vi satt där och hade skitroligt, skrattade åt varandra, åt andra och åt allt möjligt faktiskt! till slut kom min buss och jag åkte hemåt, käkade med pappa, promenerade med oscar & hans kompis, satt vid datorn och nu kollar jag tv. ska snart sova! trött som satan..
- nästa inlägg ska jag berätta om en sak som också hände idag!

bjuder på en gammal bild på mig och anton - från ett scoutläger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0