this evenings end

också var denna kvällen slut! har inte gjort ett dugg som varit vettigt idag, bara kollat film och käkat mat. teatern vi såg var grymt kul och efter det kollade vi på en film om en kärleks"tipsare" och ja, den var helt okej. typiskt att den slutar som den gjorde bara. den fick mig även att sakna andreas så mycket mer än innan filmen började. 

nu tittar jag på jerry springer, när det är slut så ska jag borsta tänderna och gå & lägga mig. det enda jag vet jag ska göra under dagen är att städa mitt rum och lämna pengar till andreas - han ska köpa mitt sommarkort till mig, för mina pengar. och om det blir av ska jag ut i åstorp och hitta på bus med några andra som jag umgicks med förra sommaren också. ska bli kul och träffa det gamla folket igen! får ju hoppas de blir av

godnatt så hörs vi när jag vaknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0