Studentfest

Godmorgon på er. 

Lite sen uppdatering blev det, för de blev full rulle på morgonstunden här hemma. Klockan ringde mycket riktigt klockan 9 men vädret såg inte speciellt soligt ut så jag somnade om till iallafall elva då jag gick upp. Det blev att sola ett tag och mina fingrar ser hemska ut, haha! 

Har även varit hos min mormor och morfar, fikat litegrann och fick en sommarpeng så är rikare nu ett tag - tills jag köper det efterlängtade sommarkortet. I år ska jag använda det lite mer än förra året för då var jag bara i Åstorp, nu får jag bege mig mot de stora städerna och chilla lite med vännerna då och då tycker jag :)
Nu är jag hemkommen från alltihopa och snart väntar en dusch, för ikväll är det studentfest - för alexander och hans bror. Inte för att jag vill gå dit utan för att jag har blivit lite tvingad till det minsann, men ska dra så fort som möjligt. Han ska ändå dra ut och festa sen slipper man honom så då är det lugnt.

Ska kolla runder på nätet lite, kolla bloggar och på facebook och sen blir det duschen.
En bild på hur man ska se ut under kvällen kommer väl kanske senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0