Stor handlat

Hihi, lilla busiga jag har suttit framför datorn hela dagen och letat efter fina kläder, smycken och lite sånt smått och gott. Beställt två helt underbara klänningar, sjukt snygga! Hoppas bara dom är det på mig med. Har så mycket jag vill köpa. Hårförlängningar och fixa naglarna & en massa annat.

Nu tittar jag på ett program om en tjej som vill lära sig cykla BMX och hennes bästa vänner stöttar inte henne. Det är så himla fegt av dom! Men hon lyckades iallafall. Nu ska jag snart duscha och sen städa mitt rum. Mamma är iväg och handlar käk till oss men vet inte vad de blir, men jag hoppas de blir något gott för är fett sugen på något men vet inte vad. Typiskt mig!

Förresten, snart kommer min cykel hem. Min snygging till cykel. Graawr.

Uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0