Snart är dagen här

Det har gått en hel del dagar sen sist jag uppdaterade, men det är såhär de kommer vara framöver. Min älskling och mig själv går före datorn och bloggningen numera. På tal om dessa dagarna så har jag inte haft för mig mycket mer än att jag har solat, varit med älsklingen, promenerat, deppat sönder, bråkat och bara mått helt jävla underbart. Det var riktigt längesen jag var såhär lycklig och verkligen ville leva mitt liv, tack älskling och er andra.
Idag har jag varit barnvakt till mina små pojkar, även spelat WOW. Ja, ni läste helt rätt. Jag, Tess har börjat spela WOW och har fastnat för det helt och hållet, det är perfekt för då har jag och Andreas ännu en grej vi kan göra tillsammans. Lovely! Imorgon är det också tänkt jag ska vara barnvakt åt mina söta pojkisar, men ville träffa mitt hjärta men det kommer väl inte gå så kommer väl inte skina som en sol direkt.

Men på torsdag, då jäävlar är det skolavslutning. Sen på kvällen vet jag inte vad som händer men jag vill verkligen fira att skolan är slut, men till den stora frågan. Med vem? 

Vi får se.

Vi hörs. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0